2013. július 11., csütörtök

~18. rész

/-Niall........./
......-szólalt meg Jay.
 *Jay szemszöge*
-Igen?-nézett rám Niall.
-Gyere egy kicsit!-álltam fel a kanapéról.-Beszélnünk kell!-néztem rá komolyan.
Ő is felállt a kanapéról majd felmentünk a szobámba. Niall után becsuktam az ajtót majd leült az ágyamra ahogy én is.
-Mond.-mosolygott rám megvillantva a gödröcskéit.
-Figyelj.-kezdtem el miközben komolyan néztem a szemébe.-Amit az előbb Harry mondott...
-Azt, hogy már csak én leszek szingli?!-szólt közbe mire bólintottam.
-Azt szeretném mondani.....-próbáltam kinyögni miközben nagyot nyeltem.-...nem kell szinglinek lenned. Bármelyik lányt megkaphatnád és ezerszer szebb lányok vannak nálam...-mondtam miközben már kihullott az első könnycsepp a szememből.
Niall végigsimítva a kezét az arcomon letörölte a könnycseppeket, majd mélyen belefúrta tekintetét az enyémbe.
-Ha más lány kéne..... akkor most nem itt lennék.-mondta komoly tekintettel.
-De....-kezdtem mire mutatóujját a számhoz tette.
-Shhh. Itt nincs de............ Szeretlek.-mondta megenyhült arckifejezéssel, majd közelebb jött hozzám és... megcsókolt.
Nem hittem el. A szavait. Ahogy viselkedett. Azt a gyengédséget amit másnál még nem láttam. Azt a törődést és őszinte szavakat. Ezt az egészet nem hittem el. Végre találtam egy olyan valakit aki viszont szeret és én is teljes szívemből szeretek. Abba csókban minden benn volt. A szeretet és az, hogy igen is fontos vagyok számára. Mikor elváltak ajkaink még egyszer egy lágy csókot lehelt ajkaimra majd mélyen a szemembe nézett.
-Nekem csak te kellesz!-jelentette ki mire mosolyra húztam a szám.-Jay. Lennél a barátnőm?-tette fel a kérdést mire már azóta várok mióta tudom hogy szeret.
-Igen!-mosolyodtam el még jobban majd szorosan átöleltük egymást.
Az ölelést követően egymás szeméből próbáltuk kiolvasni mire gondol a másik mire Niall elnevette magát.
-Mi jár a fejedben?-mosolygott rám.
-Tudtad, hogy erre a pillanatra várok mióta azt mondtad szeretsz?-mosolyogtam rá.
-Tényleg?-vágott cuki egyben perverz mosolyt majd elkezdte húzogatni a szemöldökét mire elnevettem magam.
-És neked mi jár a fejedben?-tettem fel én is a kérdést.
-Az hogy nem így akartam feltenni ezt a kérdést.-mondta mire értetlen fejet vágtam.
-Miért? Hogy akartad?
-Így:.....-itt rátette a kezét az ágyon pihenő kezemre majd a szemembe nézett.-...Jay. Leszel a hercegnőm?-játszotta el mire majdnem elnevettem magam.
-Igen.-nevettem el magam.
-Nem kéne lemennünk a többiekhez?-fogta meg a kezem.
-De.-szorítottam meg a kezét.
Kézen fogva(!!) lementünk mire mindenki minket figyelt.
-Niall. Akkor Jay már a barátnőd?-nézett Hazz enyhén perverz mosollyal.
-Nem.-válaszolt Niall egyszerűen.
-Akkor?-nézett Lou és Hazz is kérdőn és ahogy elnéztem a többiek sem értették.
-Jay nem a barátnőm...... a Hercegnőm!-jelentette ki mire elnevettem magam és adtam Niall-nek egy puszit.
-Végre!-néztek rám a lányok.
-Haha.-dugtam ki a nyelvem.-Attól még én vagyok a legidősebb.
-Ez igaz.-mondta Reb és Del.
-Na ugye!-vágtam elégedett képet majd leültünk Niall-el a kanapéra.
 ~ ~ ~
Fél órát beszélgettünk úgy alapból mindenről.
-Fiúk! Lassan mennünk kéne!-állt fel a fotelból Liam.
-Ajj!-mondták egyszerre a fiúk majd szinte egyszerre felálltak a fotelből.
A fiúk (kivéve Liam) odamentek a barátnőikhez (de jó ezt így mondani) és külön-külön elbúcsúztak egymástól.
-Szia!-ölelt át Nialler amit viszonoztam.-Szeretlek!-nézett mélyen a szemembe majd megcsókolt.
Mindenki elbúcsúzott mindenkitől és mikor a fiúk már menni akartak eszembe jutott valami.
-Liam!-szóltam Leeyum után.
-Igen?-nézett vissza mire intettem neki hogy jöjjön ide.
-Holnap beszélek Abby-vel.-mosolyogtam rá.
-Rendben. Köszönöm.-mosolygott rám.
-Gyere ide!-tártam ki a karom mire megöleltük egymást.
-Ezt most miért kaptam?-vágott értetlen képet enyhe mosollyal.
-Mert neked nincs itt a barátnőd akitől elbúcsúzhatnál.-adtam meg az egyszerű választ.
-Rendben. Köszi.-mosolygott rám.- Na most már tényleg mennünk kell. Szia.-ment oda a többiekhez.
-Sziasztok!-csuktam be az ajtót.
Visszafordultam és mind a hárman rám néztek.
-Lányok!-szólaltam meg.- Holnaptól 5-en leszünk!-mosolyogtam.
A lányok csak értetlenül néztek.
-Abby is közénk tartozik.-mosolyogtam rájuk mire vették az adást.
Mind egyetértően bólogattak.
-Nekünk mennünk kell!-szólalt meg Reni és Del.
-Rendben!-mosolyogtam rájuk.-Sziasztok!-öleltem meg őket egyesével majd becsuktam utánuk az ajtót.
-Én elmegyek zuhanyozni! Jó éjt!-ment felfelé Reb.
-Oké! Jó éjt!-mentem fel én is majd bekullogtam a szobámba.
Felvettem a telómat az ágyról.............................

Sajnálom, hogy ilyen későn hozom az új részt de nincs sok időm :\ Sorry!.xJ

3 megjegyzés:

  1. Köviiiiit please!!! Tényleg marha jóóóó!!! V :)))

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó:)) kövit please már várom..tegnap este kezdtem olvasni xdd<3 nagyon szupi lett ez is!:))

    VálaszTörlés