2013. június 26., szerda

~17. rész

Igaz nem lett meg a 3 komi de meghoztam az új részt!
Mostantól nincs komi határ! Amikor tudom hozom a kövi részt!
Köszönöm a több mint 1.000 megtekintést és az 1. díjam amit Delancy barátnőmtől kaptam meg!
De nem is húzom tovább az ídőt! Jó olvasást!.xJ
/-Sziasztok!-köszönt bátortalanul Del......./
-Szia!-köszöntek egyszerre a fiúk.
-Gyertek üljünk le!-mondtam majd mindannyian leültünk.
-Mesélj magadról Del!-mosolygott Liam Del-re.
Del elkezdett magáról mesélni pár dolgot (kissé bátortalanul) és miközben mesélt eszembe jutottak a régi idők.
 ~ ~ ~
-Louis!-néztem Lou-ra aki velem szemben ült.
-Igen?-nézett rám.
-Gyere egy kicsit.-álltam fel és elindultam a konyha felé.
Mindketten bementünk a konyhába ahol nem hallanak minket (beszélgetés közben amúgy sem hallottak volna).
-Igen?-nézett rám Lou ismét.
-Beszélj vele.-néztem rá komolyan.
-Kivel?-nézett rám értetlenül.
Tágra nyitott szemmel néztem rá majd nagyot sóhajtottam és az ajtó felé biccentettem.
-Vele?-vette az adást.
-Igen!-bólintottam biztatóan.
Nagyot sóhajtott majd kiment a konyhából én pedig követtem. Visszaértünk a többiekhez akik még nagyban kérdezgették Del-t.
-Del!-szólalt meg Louis mire mindenki odakapta a fejét.
-Igen?-nézett értetlenül Del, de én láttam ahogy felcsillannak a szemei.
-Beszélhetünk 4 szem közt?-biccentett az emelet felé (a szobámra gondolt).
-Persze!-állt fel ezer wattos mosollyal.
Mindketten felmentek a szobába mire a többiek egyből kérdőn néztek rám.
-Tetszik neki.-mosolyodtam el majd leültem a helyemre.
-Louis-nak tetszik Del?-kérdezte Reb.
-Igen!-mosolyogtam.
Mikor ezt kimondtam mindenki elkezdett bombázni a kérdésekkel.
 ~ ~ ~
*Louis szemszöge*
Rengeteget beszélgettünk Del-el és miközben mesélt, vagy válaszolt a kérdésem, egyre jobban..............beleszerettem. Mikor Jay megmutatta nekem azt a képet, rögtön tudtam, hogy ő-t kerestem eddig az életemben. Tudtam, hogy ő lesz a nagy Ő.
-És amúgy miért akartál velem 4 szem közt beszélni?-zökkentett ki Del a gondolatmenetemből.
-El szeretnék mondani neked valamit.-néztem rá őszinte tekintettel.
-Nekem?-nézett rám értetlenül.
-Igen. Neked!-bólintottam megerősítve a kérdését.
-Ó! Oké...mond.-mosolygott rám mire nyeltem egy nagyot.
-Del....... én először egy képen láttalak amit Jay mutatott nekem....-kezdtem el mire közbeszólt.
-Ááá! Szóval arra kellett az a kép!-jutott eszébe.
-Igen. Na, szóval.....mikor megmutatta.....akkor... nagyon.....-hagytam közöket mivel nagyon nem tudtam kreálni egy értelmes mondatot.
-Nagyon?
-Megtetszettél.-nyögtem ki végre mire elkerekedett a szeme.
-Mi?-nézett rám "ezt komolyan mondod??" tekintettel.
-És most miközben meséltél magadról... egyre jobban..............beléd szerettem.-mondtam el neki mire még nagyobb döbbenet keletkezett az arcán.
Del a gondolataiba merülve ült mellettem miközben néztem.
Egy pár percet így ültünk mire megszólalt.
-TE szerelmes vagy BELÉM?-emelte ki a 'te' és a 'belém' szót.
-Igen.-bólintottam komolyan.
-Miért pont belém? Hiszen bármelyik lányt megkaphatnád!-jött a kérdés amire számítottam.
-Figyelj!-tettem a kezem az ágyon pihenő kezére.-Mikor azon a képen megláttalak már akkor tudtam, hogy te leszel nekem a nagy Ő.-vallottam be komoly tekintettel.
-Mi?-nézett rám ismét tágra nyílt szemekkel.
 *Niall szemszöge*
-Mit csinálhatnak ennyi ideig ott fennt?-dőlt hátra Zayn miközben körbenézett.
-Én tudom.-dugtam ki a nyelvem.
-Én meg azt tudom, hogyha Louis összejön Del-el akkor már csak Niall lesz szingli.-nézett Harry Nialler-re.
-Mi? Én úgy tudtam, hogy Liam is szingli!-néztem kérdőn Leeyum felé.
-Háátt...-vakarta meg a tarkóját.-.....tegnap összejöttem egy lánnyal aki állítólag ismer.
-Engem?-kérdeztem mire bólintott.-Hogy hívják?-néztem rá kérdőn.
-Abby.
Erről a névről rögtön eszembe jutott az egyik barátnőm. Odakaptam az asztalon lévő telómért és keresgetni kezdtem a galériában mire megtaláltam a keresett képem.
-Ő az?-mutattam Liam felé a telefonom.
-Igen!-mosolygott rám mire biccentettem.
 ~ ~ ~
*Louis szemszöge*
-Leszel a barátnőm?-tettem fel a kérdést Del-nek.
-Ööö....-akadt el a szava a kérdésemtől.-Igen!-mondta ki végül határozottan a választ.
Mikor igent mondott szorosan megöleltük egymást. A gondolataim megint elő jöttek. Végre megtaláltam azt a lányt akit eddig kerestem. A hosszúra nyúlt ölelés után Del rám mosolygott.
-Nem megyünk le a többiekhez?-kérdezte szintén mosolyogva.
-De.-mosolyogtam rá.
Felálltunk Jay ágyáról és kézen fogva(!!!) lesétáltunk a többiekhez.
-Na itt vagyunk!-szólaltam meg mikor leértünk a lépcsőn.
-Megjött az ifjú pár!-mosolygott ránk Hazz majd nagy lendülettel felállt a kanapéról, odajött hozzánk és szorosan megölelt mindkettőnket(???!).
-Erre inkább nem reagálok.-vágtam hülye fejet mikor végre leszállt rólunk Harry.
Harry csak elnevette magát majd visszaült a helyére.
-Akkor most együtt vagytok?-vágott ezer wattos mosolyt Jay mikor visszaültünk az elhagyott helyünkre.
-Igen.-mondtuk egyszerre Del-el.
Del-el egymás mellett ültünk még mindig kézen fogva(!).
-Niall.........................

Amint tudom hozom a kövi részt! Lehet, hogy egy kicsit rövidre sikeredett ez a rész, de nincs túl sok ídőm. :( Sajnálom! Tehát mostantól nincs komi határ! :).xJ

3 megjegyzés: