2013. június 14., péntek

~16. rész

/Mikor megnézte felnézett rám majd ezt mondta:.........../
-Aszta!-nézett rám döbbenten mire Reb-el együtt felnevettünk.
-Na?-néztem Lou-ra perverzül miközben a szememet huzogattam (Niall és Harry rossz hatással van rám!!!).
-Először is... ne viselkedj úgy mint Harry.....-kezdte mire elnevettem magam.-....másodszor..., hogy hívják?
-Ő a barátnőm akiről beszéltem.... Delancy.-mosolyogtam mire bólintott.
Még egy csomót beszélgettünk, meséltem Lou-nak Del-ről meg minden....Mikor észbe kaptunk már délután 2 volt.
-Nekem mennem kell.-állt fel Lou a kanapéról.
-Várj!-szóltam utána.-Este gyertek át a fiúkkal! Bemutatom nektek Del-t.-mosolyogtam rá.
-Óóó, hogy ebből mi lesz?!-fogta meg a fejét miközben világvége fejet vágott.
-Na szia! Este gyertek!-nyitottam ki az ajtót.
-Rendben! Sziasztok!-lépett ki az ajtón.
Visszamentem a nappaliba ahol Reb a kanapén ült.
-Jay! Nekem is mennem kell! Este találkozunk!-ölelt meg.-Szia!-lépett ki az ajtón.
-Szia!-szóltam utána.
Mikor elment felmentem a szobámba és ledőltem az ágyamra. Elővettem a telefonom majd tárcsáztam Del számát.
*Igen?-vette fel a telefont.
-Szia D! Ráérsz ma este?-kérdeztem.
-Persze! Miért?-érdeklődött.
-Átjössz ma este? Bemutatlak a fiúknak.
-Mi?-döbbent le.
-Igen! Jól hallod! Bemutatlak nekik! Kivéve Niall-t mert őt már ismered.-nevettem.
-Hát, oké! Mire menjek?
-7 óra?
-Oké! Akkor este találkozunk. Szia!
-Szia!-tettem le a telefont.
Mikor letettem egyből jött egy sms. Hányra menjünk?.xL-ezt írta Louis.
7 óra 10-re gyertek!:D.xJ-válaszoltam.
 ~ ~ ~
Átjössz ma 7-re?.xJ-írtam üzit Reni-nek.
Naná!:DD.xR-jött rögtön a válasz.
Felkeltem az ágyamról és bebattyogtam a fürdőbe.
Letusoltam és elvégeztem a teendőimet majd felvettem a kikészített ruhám.
Ezt vettem fel...
Csináltam egy natúr sminket majd visszamentem a szobámba és bekapcsoltam a laptopom.
 ~ ~ ~
Miközben a neten szörföltem észre sem vettem, hogy elrepült az idő és mire észbe kaptam valaki csengetett.Gyorsan lefutottam a lépcsőn majd kinyitottam az ajtót ami előtt Del és Reni állt.
-Sziasztok!-mosolyogtam rájuk.
-Szia!-köszöntek szinte egyszerre.
-Gyertek be!-nyitottam tágabbra az ajtót majd bejöttek és letették a cuccaikat és levették a cipőjüket.
Leültünk a kanapéra, beszélgettünk meg minden. Elmondtam mire számítsanak, mi fog történni.Beszélgettünk és egyszer csak csöngettek. Megmondtam Del-nek, hogy addig menjen be a szobámba és majd felmegyek érte. Majd odasétáltam az ajtóhoz majd kinyitottam azt.
-Szia!-köszöntek egyszerre a fiúk és Reb(?).
-Sziasztok!-köszöntem vissza majd bejöttek.
Levették a cipőiket majd levágódtak a kanapéra.
-Na miért hívtál át?-kérdezte Zayn, Niall, Harry és Liam.
-Louis tudja!-mutattam a kanapén lapító fiúra.
Mind egyszerre kapták oda a fejüket és elkezdtek kérdezősködni mire Lou könyörgő pillantásokat vetett felém.
-Na jó! Hagyjátok! Majd én elmondom.-tettem fel a kezem amolyan "megadom magam" stílusba majd leültem a fotelra.-Bemutatom nektek a barátnőmet akiről meséltem.-vallottam be.
A fiúk csak mosolyogva bólintottak.
-Kivéve Niall-nek!-tettem hozzá.
-Miért?-kérdezte Harry és Liam szinte egyszerre.
-Mert én már ismerem!-válaszolt helyettem Niall.
-Mi?-nézett furcsán Zayn.
-Hosszú!-mondtuk egyszerre majd elnevettük magunkat.
Egy kicsit beszéltünk még majd felálltam a fotelból.
-Mindjárt jövök! És készüljetek mert most mutatom be nektek!-mosolyogtam majd mielőtt felmentem volna visszafordultam.-Reni! Addig beszélgess velük!-nevettem el magam.
Felmentem a szobámba.
-Gyere! Itt az idő!-mosolyogtam Del-re.
Mosolyogva bólintott majd megragadtam a csuklóját és magam után húztam.
-Fiúk!-szóltam le a lépcsőn miközben mentem lefelé.-Ő itt a barátnőm Delancy! De hívjátok csak Del-nek!-mentem eléjük Del-el együtt.
-Sziasztok!-köszönt bátortalanul Del...........................................

3 komi és hozom a kövit!!:)).xJ

2 megjegyzés: