2013. június 4., kedd

~15. rész

/Még egy csomót beszélgettünk amikor............/
...............megláttam egy ismerős arcot közeledni. Miközben közeledett felénk felismertem........Delancy!!
-Niall!-néztem rá komolyan.-Takard el az arcod!-adtam ki a paracsot.
-Mi? Miért?-nézett rám kérdőn.
-Ott a barátnőm akiről beszéltem!-biccentettem oldalra.
Niall gyorsan megcsinálta én meg felálltam és odamentem Del-hez.
-Sziia!-intettem neki mikor észrevett.
-Sziia!-intett vissza.
-Hát te? Hogy kerülsz ide?-kérdeztem.
-Csak kijöttem sétálni. Mivel ide kevés ember jár ezért nyugodtan tudok gondolkodni.-válaszolta mosolyogva.
-Ja, értem!-mosolyogtam.
-És te? Kivel vagy?-pillantott a pad felé.
-Csak egy barát.-legyintettem.
-Nem mutatod be?-nézett rám mosolyogva.
-Mindjárt.-mosolyogtam.-Csak még beszéljünk egy kicsit ha már találkoztunk.-tettem hozzá.
-Oké!-mosolygott.
-Miről beszéljünk?-kérdeztem.
-Óóó! Tényleg! Van kedvenc együttesed?-csillant fel a szeme.
-Igen. Neked?
-Nekem is. És neked melyik a kedvenced?
-One Direction. Neked?
-Áááááá!!! Nekem is!!-mondta visítva.
-Jól van! Nyugodj le!-tettem rá mindkét kezem a vállára, hogy megállítsam az ugrálásba.-És ki a kedvenced?
-Louiiiis!!!-ugrált megint mire megint megállítottam.
-Oké, oké. És találkoztál már velük?
-Nem.-szomorodott el.-Te?-nézett rám reménykedő szemekkel.
-Én igen.-mondtam neki nyugodtan mire majdnem elájult(?!).
-Áááááá!!!! És, és mikor vagy hol? Vagy mondj valamit!!!!-rángattam meg a vállam.
-Figyelj...........elmesélem!-mosolyogtam rá majd elkezdtem mesélni, hogy mikor találkoztunk és hol.
Azt nem mondtam el neki, hogy még mindig itt vannak és, hogy Niall jelenleg ott ül a padon. Csak megelőztem egy esetleges szívrohamot.
-Most kérlek maradj nyugodt!-néztem rá komolyan.
-Miért?
-Mert ha még egyszer sikítasz itt hagylak!-tettem fel a mutató ujjam fenyegetően.
-Oké.-nevette el magát.
-Megígéred, hogy nem sikítasz nem  ájulsz el és semmi hasonlót nem csinálsz?-néztem rá ismét komolyan.
-Megígérem. De miért?-nézett rám furcsán.
-Hhhhhhhhh-sóhajtottam majd megfogtam D kezét és odahúztam a padhoz. Niall éppen telefonozott.
Del kérdőn nézett rám mikor odaértünk.
-D had mutassam be az egyik legjobb barátomat, Niall-t!-fordítottam oda hozzá Nialler fejét.
Del-nek tátva maradt a szája mikor Nialler rá mosolygott és már nagyon úgy nézett ki mint aki ott helyben elájul.
-Ne ájulj el!-fogtam meg a kezét mielőtt összeesik.
-T-t-te N-N-Niall H-Horan vagy!-dadogott miközben remegve rámutatott.
-Igen!-nézett rá Nialler mosolyogva.
-Úristeeen!!!-üvöltötte el magát Del mire megrezzentem és ahogy  elnéztem Niall is.
-Nyugii!!-nyugtattuk egyszerre Niall-el.
-Mi lesz vele ha Louis-val találkozik?!-néztem Niall-re aki elnevette magát.
-Mi?-nézett rám D.
-Azt hitte, hogy csak Niall-nek foglak bemutatni?-néztem rá mosolyogva.
-Úristen!-nézett rám döbbenten majd elgondolkodott.-El sem hiszem, hogy találkozhatok a One Direction-nel!!-mondta az átlagnál magasabb hangon mire befogtam a száját.
-Halkabban!-néztem rá fenyegetően, mert nem akartam, hogy meghallják.
-Del! Gyere egy kicsit!-szólt oda hozzá Niall mire Del elindult felé. Mikor odaért mellé Niall barátságosan átölelte a vállát majd mikor elindultak hátrafordult.-Majd én elintézem! Nézd a telód!-tátogta mire egyből előkaptam a telóm.
Írt üzit. Nyugi majd én beszélek vele egy kicsit! Addig menj, van itt a közelben egy kajálda. Hozz valamit és 15-20 perc múlva találkozzunk itt a padnál! ;).xN-ezt írta. Elvettem magam. Igaz már vagy 30 perce nem evett.
Elmentem és gyorsan meg is találtam a kajáldát. Bementem vettem magamnak is meg Nialler-nek is kaját majd visszamentem. Elég sokat kellett várnom a sorban de azért időben odaértem.
-Na mi volt?-ültem le mellé a padra.
-Csak beszélgettünk.-legyintett.-Kicsit megnyugtattam meg minden, aztán mondtam neki menjen egy kicsit haza és hamarosan majd bemutatod a fiúknak de csak akkor ha nem visít, sikogat meg ilyenek.-magyarázta.
-Oké!-mosolyogtam.-Itt a kaja!-vettem elő a szatyrot amibe rakták.
-Végre!-nyitotta ki a szatyrot.-Melyik az enyém?-kérdezte majd elszedtem tőle.
Kutakodtam egy kicsit majd előszedtem az övét.
-Tessék.-nyújtottam neki.
-Köszi.-mosolygott majd megpuszilta az arcom.
-Még mindig ez a kedvencem.-mosolyogtam rá.
-Mi?
-Ha megköszönünk valamit egymásnak.-mosolyogtam rá és már majdnem elpirultam miközben azt néztem ahogy mosolyog.
-Talán többször köszönjek meg valamit?-nézett rám sunyi vigyorral majd elkezdte huzogatni a szemöldökét.
-Hülyee!-nevettem el magam.-Nem ér kihasználni!-vágtam be a durcát.
-Mit?-nézett rám még mindig cuki mosollyal.
-Azt, hogy szeretlek!-mondtam durcásan majd elfordultam.
Hallottam ahogy Niall elneveti magát, majd megfogta a derekam és odahúzott magához.
-Én is szeretlek!-ölelt meg miközben ezt súgta a fülembe.
Hosszasan megölelt majd mikor elengedett visszafordultam hozzá.
-Együnk mert kihűl a kaja!-nyitottam ki az én dobozom mire Niall elnevette magát.
Megettük a kaját, eldobtam a legközelebbi kukába a dobozokat majd visszamentem a padhoz.
-Mehetünk?-álltam meg a pad mellett.
-Persze.-állt fel Niall majd rám mosolygott.
Mielőtt elindultunk Niall megfogta a kezem, mire kérdőn néztem rá.
-Persze ha nem baj.-nézett rám a cuki mosolyával mire megráztam a fejem és elindultunk..kézen fogva(!!!).
Visszaértünk a kocsihoz beszálltunk, majd Niall hazavitt.
-Köszönöm!-nézett felém mikor megálltunk a ház előtt.
-Mit?-néztem rá furcsán.
-Mindent.-mosolygott majd megpuszilt.-Szia!-köszönt el.
-Szia!-csatoltam ki az övem majd kiszálltam a kocsiból.
Bementem a házba ledobtam a cipőm majd egyenesen a szobámba mentem. Gyorsan átvettem a pizsim majd befeküdtem az ágyba és egyből elaludtam.

  *Reggel*

-Jó reggelt!-köszönt Reb mikor lementem a konyhába.
-Reggelt!-köszöntem vissza majd leültem mellé.
-Hol voltál tegnap?-kérdezte.
-Hosszú......csak annyit, hogy össze kel hoznom Del-t Louis-val!-néztem rá perverzül mire egyből tudta mire gondolok.
-Mindenképp összehozzuk őket!-pacsiztunk össze.
Megettük a reggelit majd leültünk a nappaliba tv-t nézni.
-Én hívjam fel Louis-t vagy te?-nézett rám Reb.
-Én!-vettem elő a telefonom.
*Igen?-vette fel Louis a telefont.
-Szia! Át tudsz most jönni?-tettem fel rögtön a kérdést.
-Öööö....persze. Miért?-kérdezte furcsa hangon.
-Beszélnünk kell veled! Csak egyedül gyere!-mondtam komoly hangon.
-Beszélnünk?
-Reb és én.
-Ja, értem. Oké! 5 perc és ott vagyok.
-Szia!-köszöntem el.
-Szia!-tette le a telefont.
-5 perc és itt van!-fordultam Reb felé.
-Oké! Addig felöltözöm!-futott fel.
Én is felálltam majd felvettem egy itthoni gatyát és egy laza fölsőt, felcopfoztam a hajam és visszamentem a nappaliba.
Dobtam egy sms-t Del-nek, hogy küldje el magáról a legjobb képjét, és hogy ne kérdezze miért mert fontos. Elküldtem az üzit majd rögtön jött is a a válasz.
Ezt a képet küldte.....
Tessék :DD.xxDxx 
Gyorsan lementettem a képet a telómra majd csöngettek.
-Szia!-lépett be Louis.
-Szia! Ülj le mindjárt jön Reb is!-mosolyogtam rá.
-Oké!-ment oda kanapéhoz és leült.
Gyorsan felfutottam Reb-hez, hogy szóljak neki.
-Gyere itt van Louis!-néztem be a szobájába.
-Oké!-pattant fel az ágyról és jött utánam.
Lementünk a nappaliba és leültünk Lou mellé.
-Na miért hívtatok?-nézett ránk kérdőn.
-Akkor elmondom tömören........-kezdtem el.-.......tegnap találkoztam egy régi barátnőmmel akivel kb. 2 éve nem tartjuk a kapcsolatot. Ott ahol laktam ő volt az egyetlen és egyben a legjobb barátnőm.Na és tegnap mikor ezt elmeséltem Niall-nek akkor pont ott volt. Kiderült, hogy nagy Directioner és majdnem elájult mikor bemutattam neki Niall-t.-mondtam el egy szuszra és majdnem megfulladtam.
-Oké, értem. De legközelebb levegőt is vehetnél!nevette el magát.
-Ééééés.....-folytattam.-..... megígértem neki, hogy bemutatom neki a többi tagot és.....-itt direkt várakoztattam.
-És?-tette fel a várt kérdést.
-És a kedvencét.-böktem mellkason.
Erre Louis mosolyogva bólintott.
-Elmondjak még valamit?-néztem rá perverzül.
-Ne kímélj.-vágott világvége arcot mire elnevettem magam.
-Ha jól tudom még mindig szingli vagy! Ugye?-néztem rá sunyi vigyorral.
-Igen-nézett furcsán én pedig Reb-re néztem aki biztatóan bólintott.
-Én meg tudok valakit akinek nagyon is tetszel vagy mondhatnám, hogy szerelmes... beléd.-a végén megint beleböktem a mellkasába.
-Tényleg?-nézett rám kérdőn mire Reb-el együtt bólintottunk.
Előszedtem a telóm majd megkerestem a letöltött képet.
-Ő az!-mutattam felé a képet mire kivette a kezemből a telóm, hogy közelebbről megnézhesse.
Mikor megnéztem felnézett rám majd ezt mondta:..............................

3 komi és hozom a kövit!! :)).xx

3 megjegyzés: