2013. május 31., péntek

~14. rész

/Hazaértem.........../
.........Gyorsan ledobtam a cuccaimat.
-Megjöttem!-ordítottam el magam mire Reb lejött az emeltről.
-Sziiiiaa!!! Na mi volt?-jött oda mellém és leültünk a kanapéra.
-Semmi. Csak beszélgettünk. Meséltem rólad....-kezdtem el mire Reb közbevágott.
-A fiúkról?-nézett rém kérdőn.
-Nem.
-Miért?-nézett rám kérdőn még mindig.
-Majd később bemutatom nekik. Most találkoztunk először azóta, hogy elköltöztem.-néztem rá komolyan.
-Rendben.-mosolygott rám.
-Na én felmegyek pihenni!-álltam fel.
-Oksii! Én is megyek!-jött utánam.
Bementem a szobámba és levágtam magam az ágyba. Felkaptam a telóm és csak úgy elkezdtem nyomkodni. Már egy csomó mindent megnéztem a telómon (persze tök fölöslegesen. Ahh unaloom!) amikor jött egy üzim.
Hol voltál egész nap??!.xN-ezt írta Niall.
Nem akartam válaszolni ezért inkább aludtam.
 ~ ~ ~
Kb. 30 percet aludtam mikor elkezdett csörögni a telóm.
*Igen?-vettem fel kómás fejjel a telóm.
-Felébresztettelek?-hallottam meg Nialler hangját.
-Talán.-mosolyodtam el.
-Akkor aludj vissza.-akarta letenni a telefont.
-Ne! Ha már felébresztettél akkor mondd el miért!-emeltem meg egy kicsit a hangom.
-Oké!-nevette el magát.-Miért nem válaszoltál az sms-re?-tette fel a kérdést.
-Aludtam.-kamuztam.
-Ja, értem! És mit csináltál egész nap, hogy így elfáradtál?-tette fel a második kérdést.
-Majd ha legközelebb találkozunk akkor elmesélem. Oké?-mosolyodtam el mintha látná.
-ÉS mi lenne ha.......-várakoztatott.
-Ha?-kérdeztem mert tudtam, hogy ezt a kérdést várja.
-Ha most találkoznánk?-mondta én nekem meg elkerekedett hirtelen a szemem.
-Háttt.....öhhhmm...oké.-válaszoltam kicsit bizonytalanul.
-Rendben. Akkor 10 perc és ott vagyok érted! Szia.-tette le a telefont.
Felkeltem az ágyról és megcsináltam a fejem (egy kicsit elaludtam) és megnéztem Reb mit csinál.
-Szia!-léptem be a szobájába mire felkapta a fejét a géptől.
-Gyere ide!-mondta kicsit suttogva és intett.
Oda mentem hozzá és megpillantottam Harry-t a skype ablakban.
-Sziiia Jaay!-integetett mosolyogva a kamerába.
-Szia Harry!-intettem vissza mosolyogva.
-Aludtál?-kérdezte Reb.
-Csak egy kicsit.-feleltem.-De most megyek! Nem akarok zavarni.-akartam felkelni de Reb lefogott.
-Nem zavarsz!-mondta egyszerre Reb és Harry a kamerából.
-De úgy is mennem kell!-álltam fel.
-Hova mész?-kérdezte Hazz miközben összeráncolta a szemöldökét.
-Mindegy.-legyintettem.-Sziasztok!-intettem majd kimentem a szobából.
Lementem a lépcsőn és úgy ahogy voltam kimentem a ház elé. "Legalább gondolkodok egy kicsit a friss levegőn"-gondoltam magamba.
Kiléptem az ajtón, becsuktam és még épp, hogy lementem a lépcsőkön egy autó állt meg a ház előtt. Rögtön felismertem a kocsit ezért odamentem és beszálltam.
-Szia! Pont most akartalak hívni!-mosolygott rám Niall.
Csak mosolyogva bólintottam.
-Hova akarsz menni?-kérdezte szintén mosolyogva.
-Teljesen mindegy! Ahova akarsz!-mosolyogtam.
-Rendben!-indította be a kocsit.
Elindultunk. Csak 5 percet kellett utaznunk és megálltunk.
-Megjöttünk.-fordult hozzám Nialler.
-Hol vagyunk?-néztem körbe.
-Egy sétakert mellett ahol senki nem jár.-csatolta ki magát.
Kiszállt a kocsiból, én kicsatoltam magam ő pedig illedelmesen kinyitotta nekem az ajtót.
-Köszi!-mosolyogtam rá.
-Alap.-mosolygott vissza.
-Na, és hova megyünk?-kérdeztem.
-Sétálni.-vigyorodott el majd elindult.
-Oké!-mentem utána.
Sétáltunk egy kicsit de nem beszéltünk. Majd odaértünk egy padhoz és leültünk.
-Elmondod?-nézett komolyan a szemembe.
-Hhhh...-sóhajtottam.-Egy barátnőmmel találkoztam.
-És?-nézett rám furcsán.
-Mi, és?-kérdeztem.
-Ezt nem mondhattad el? Vagy van hátsó szándéka is?
-Igazából.......-adtam meg magam.-....egy olyan barátnőmmel találkoztam akivel kb. 2 éve nem tartjuk a kapcsolatot, amióta elköltöztem. Ott ahol régen laktam nem volt senkim. Csak ő. Az egyetlen és a legjobb barátnőm.-gondoltam vissza a régi időkre.
-Értem.-bólogatott megértően.
-Csak tudod......nem meséltem rólatok és ezért nem is meséltem róla se.-magyaráztam.
-Oké. Én megértem.-nézett rám a cuki mosolyával és látszott rajta, hogy jól szórakozik rajtam.
-Ne csináld már!!-nevettem el magam.
-Mit?-nézett rám az ezer vattos mosolyával.
-Ezt!-mutattam az arcára mire elnevette magát.
-Zavarba jöttél?-kérdezte sunyi mosollyal.
-Nem.-kértem ki magamba.
-Biztos.-nevette el magát.
-Biztos.-bólintottam.
Még egy csomót beszéltünk amikor.................................................

3 komi és kövii! :)).xx

3 megjegyzés: