2013. május 27., hétfő

~13. rész

/-Jay! Én.............../
............ezt nem bírom tovább!-nézett rám komolyan.
-Mi? Mit?-kérdeztem idegesen.
-Jay! ...............-lehajtotta a fejét.- Szeretlek!
Nem tudtam mit mondani. A testemet hirtelen ellepte a melegség és a gyomromban lévő lepkék ki akartak törni. Leírhatatlanul boldog vagyok.
-Niall......- emeltem fel a fejét, hogy a szemébe nézhessek.-...én is szeretlek!-mosolyogtam rá.
-Tényleg?-csillant fel a szeme, mire nevetve bólintottam.
  *Harry szemszöge*
-Srácok! Figyeljetek!-szóltam a többieknek akik nagyban beszélgettek.
-Mire?-kérdezték egy emberként.
-Mindjárt csók lesz!-vigyorodtam el miközben Jay-t és Niall-t néztem.
A többiek odakapták a fejüket.
-Csókot, csókot!-motyogtuk mindannyian.
Még néztük őket egy ideig de csak mosolyogva beszélgettek valamiről.
  *Niall szemszöge*
Végre elmondtam neki! És azt mondta SZERET! Nagyon boldog voltam. Még egy csomót beszélgettünk. Mikor egy kicsit közelebb voltunk egymáshoz láttam a szemem sarkából, hogy a többiek minket néznek és ezt mondogatják 'csókot'.
-Jay.-szakítottam félbe a mondatát.
-Igen?-nézett rám érdeklődve én meg folyamatosan vigyorogtam.
-A többiek azt mondogatják 'Csókot, csókot'!-nevettem el magam.
-Tényleg!-nevette el magát Jay is.
-Megadjuk nekik amit akarnak?-néztem rá viccesen miközben a szemöldökömet huzogattam mire elnevette magát.-Nem! Szivassuk csak őket.-mosolygott rám.
  *Jay szemszöge*
-Gyere menjünk vissza!-intettem.
-Oké!-jött utánam.
-Na akkor ünnepeljük a szülinapom vagy sem??!-üvöltöttem oda a többieknek mire mind odakapták a fejüket.
-Meeeg!-üvöltötték egyszerre mire elindult a zene.
 ~ ~ ~
Rengeteg jó zene volt, rengeteget táncoltunk és volt pár lassú szám amire lassúztam. Vajon kivel?.......Igen Niall-el. És olyan hajnali 3 körül haza is értünk Reb-el.
-Na én alszok!-mondtam kómás fejjel és felmentem a szobámba.
Minden mindegy alapon ledobtam a cipőm és úgy ahogy voltam bezuhantam az ágyamba.
Már majdnem aludtam amikor megrezzent a zsebembe a telóm. Azt hittem Niall írt, de nem. Ismeretlen szám volt ezért érdeklődve megnyitottam az sms-t.
Szia! Boldog Szülinapot Jay! Bocsi, hogy ilyen későn írok de most értem csak rá. Még egyszer bocsi! Puszi :* Egy régi legjobb barát! :).xxDxx-ez állt az sms-ben. Erről: xxDxx egyből tudtam ki az.
Régen mikor még nem itt laktam nem sok barátom volt. Csak egy. Régen ő volt a legjobb barátnőm. Aztán ide költöztünk és megismertem Reb-et. Reb lett a legjobb barátnőm, és ő is elköltözött onnan ahol lakott. Visszaírtam.
Szia! Semmi baj! Úgy is most értem haza. :D Figyel.....hnap nem érsz rá? Pontosabban ma :DD Találkozhatnánk valahol.:) Csak annyit írj ráérsz-e és ha igen akk hol találkozzunk;).xJ-ezt írtam vissza.
1 percet sem kellett várnom már jött is a válasz.
Ráérek!:D Starbucks?!:).xxDxx-válasza.
Rendben:) Akk ma :D.xJ-írtam vissza.
Elküldtem az sms-t és már le is raktam a telóm és bevágtam a szunyát.
  *Reggel fél 9*
Kómásan kikászálódtam az ágyból és elmentem gyorsan letusolni. Megmostam a hajam meg minden és mikor készen lettem gyorsan lementem reggelizni.
-Jó reggelt!-köszönt Reb aki a konyhapultnál ette a müzlijét.
-Reggelt!-köszöntem vigyorogva.
-Na miért vagy ilyen boldog?
-2 okom is van rá!-vigyorogtam még jobban.
-És pedig?-nézett rám kérdőn.
-Először mert mindjárt itt van az évfordulónk!-mosolyogtam.
-Juuuj!! Tényleg! Hamarosan 1 éve leszünk LB-k!-ölelt meg.
-A másik pedig......-ültem le mellé.-....találkozom a régi barátnőmmel.-mosolyogtam rá.
-Kivel? Ismerem?
-Egyszer asszem' már említettem. Tudod ahol régen laktam ott volt a legjobb barátnőm egyben az egyetlen barátom.-a mondat végére kicsit elszomorodtam.
-Ne légy szomorú! Nézz magadra! Most itt vagy és rengeteg barátod van! És még a régi barátnőd is itt lesz most neked! Örülnöd kéne!-üvöltött a képembe.
-Igazad van! Köszönöm!-öleltem meg és felfutottam a szobába.
Megkerestem a telóm és írtam egy sms-t.
Ezt vettem fel...
Mikor talizunk?:).xJ
5-10 perc múlva a megbeszélt helyen ;).xxDxx-jött a válasz mindjárt.
Gyorsan felkaptam valami elfogadható kinézetű ruhát és felgumiztam a hajam. Gyorsan még szóltam Reb-nek, hogy majd jövök addig ne várjon és elindultam.
7 perc alatt eljutottam a Starbucks-ig és leültem egy üres asztalhoz majd vártam. Pár percet vártam majd belépett egy ismerős forma arc. Rám pillantott és elmosolyodott majd integetett. Visszaintegettem, mire elindult felém.
-Szia!-köszönt mosolyogva és leült velem szembe.
-Szia!-köszöntem vissza mosolyogva.
-Megismertél?-mosolygott továbbra is.
-Hát igen. Az biztos, hogy rengeteget változtál mióta utoljára láttalak. De megismertelek.-nevettem el magam.
-Az biztos.-bólogatott.- Te is rengeteget változtál!-nevetett ő is.
-Hogy is szoktalak régen becézni?
-D. De most inkább Del-nek becéznek.-mosolygott.
-Ja tényleg! Te meg J-nek hívtál.-nevettem.-Engem most inkább Jay-nek hívnak.-mosolyogtam.
-De attól még hívhatjuk egymást így! Ugye?-mosolygott.
-Persze!-mosolyogtam.
Ő Delancy a régi legjobb barátnőm...
Rengeteget beszélgettünk a múltról és sokat nevettünk. A fiúkról nem beszéltem neki csak Reb-ről.....majd idővel nekik is bemutatom.
-Mikor találkozunk megint?-kérdezte Del.
-Minél előbb.-mosolyogtam rá és mindketten felálltunk az asztaltól.
-Majd hívlak!-ölelt meg amit viszonoztam.
-Rendben! Szia D!-nevettem el magam mire ő is nevetett.
-Szia J!-nevetett még mindig.
Elindultam most egy kis kitérőt tettem és sétáltam még egy kicsit.
Hazaértem...................

3 komi és hozom a kövit! :).xx


4 megjegyzés: