2013. május 24., péntek

~12. rész

/Elindultunk................./
..........Nem tudtam hova megyünk, de csalódtam Reb-ben és a fiúkban. Azt hittem velük fogom ünnepelni a szülinapom.
-Hova megyünk?-kérdeztem mivel már 10 perce úton vagyunk.
-Majd meglátod!-mosolygott rám majd visszakapta a fejét az útra.
Már 4 óra volt mikor odaértünk.Azt hiszem.
-Ide jöttünk?-kérdeztem miközben körbenézve megállapítottam, hogy mindenhol sötétség van.
-Igen!-mosolygott rám Reni és kiszállt a kocsiból.
Követtem a példáját és kiszálltam a kocsiból.
-Csukd be a szemed!-jött mellém Reni.
-Mi?-néztem rá kérdőn.
-Csukd be a szemed! Majd én vezetlek!-fogta meg a kezem.-És ne kukucskálj!!-tette hozzá mire elnevettem magam és becsuktam a szemem.
Reni egy ideig vezetett még mindig csend volt mindenhol.
-Most maradj itt és szólok mikor nyisd ki a szemed! Addig ne kukucskálj!!-adta ki az újabb parancsot.
Megálltam egy helyben, hallottam ahogyan Reni eltávolodik tőlem. Még mindig nem nyitottam ki a szemem de már nagyon kíváncsi voltam.
-Oké! Kinyithatod!-hallottam Reni hangját pár méterrel előrébb.
Kinyitottam a szemem és teljesen ellepte a testem a boldogság.
-Meglepetéés!!!!-üvöltötte Reni, Reb és a fiúk együtt.
-Úr isten! Köszönöm!-futottam oda hozzájuk és mindenkit megöleltem egyesével.
-Gyere!-mondták a fiúk és berángattak egy házba.-Itt tartjuk a Meglepetés Szülinapi Party-dat.-mosolygott Liam.
-Nálatok jobb barátokat nem is kérhetnék!-érzékenyültem el majd megöleltem a fiúkat.
-Jay!-szólt nekem Reni.
-Igen?-mentem oda hozzá.
-A-a f-fiúk.-mutogatott a fiúk felé miközben dadogott.
Erre elmosolyodtam.
-Gyere! Bemutatlak nekik!-intettem mosolyogva.
Megfogtam a kezét és odahúztam a fiúkhoz akik beszélgettek.
-Fiúk! Ő itt az egyik legjobb barátnőm, Reni!-mutattam be.-Reni! Te már biztos ismered a fiúkat.-nevettem.
-Szia Reni!-köszöntek egyszerre a fiúk.
-Ismerjétek meg egy kicsit jobban egymást ameddig én beszélek Reb-el.
-Rendben!-mondták egyszerre.
Odamentem Reb-hez.
-Ezen dolgoztatok egész nap?-kérdeztem mosolyogva.
-Igen! Boldog szülinapot!-ölelt meg.
-Köszönöm!-mosolyogtam rá és visszaöleltem.
-Milyen 17 évesnek lenni?
-Mint 16-nak.-nevettem el mire ő is nevetett.
  *Reni szemszöge*
-Na és Reni! Ki a kedvenced a bandából?-fürkészte a tekintetem Lou és Hazz.
-Öhhhm...-néztem körbe a fiúkon.-Zayn.-jelentettem ki.
-Úúúúú...-ütögette meg Zayn vállát Harry.
-Kuss van Styles! Törődj a barátnőddel!-lökte odébb Zayn Harry-t.
-Most éppen más dolga van!-mondta.-Mintha nem látnád!-nevette el magát.
-Van barátnőd?-fordultam döbbenten Harry felé.
-Van.-jelentette ki mosolyogva.
-És elmondod ki?-kérdeztem érdeklődve.
-Majd ma úgy is kiderül! Csak várj!-legyintett.
-Na! Reni van barátod?-fordult felém Liam és Niall.
-Nincs.-ráztam meg a fejem, mire ránéztek Zayn-re perverz vigyorral.
-Na most álljatok le!-mondta Zayn és egyet hátra lépett.-Gyere Reni! Beszéljünk inkább 4 szem közt!
A fiúk 'úúú' hangot adtak ki mire nevettem.
  *Jay szemszöge*
-És történt valami azon kívül, hogy egész nap dolgoztatok?-kérdeztem miközben belekortyoltam az italomba.
-Háát......majd megtudod.-mosolygott 'inkább késöbb akarok erről beszélni' tekintettel.
-Rendben! Te tudod.-adtam meg magam.
-Nézd!-mutattam Reni felé.-Szerinted összejön Zayn-nel?-kérdeztem Reb felé fordulva.
-Tutira!-mosolygott.-Gyere menjünk oda a fiúkhoz!-fogta meg a kezem és elkezdett húzni.
Odamentünk és hallgattuk a beszélgetésüket. Pechemre Niall mellett kellett állnom ami most igazán nem hiányzott. Reb Harry mellett állt kicsit közelebb mint általában, de mindegy.
-Figyeljetek egy kicsit!-szólalt meg Hazz.
Mindenki kérdőn felé nézett, mire megköszörülte a torkát.
-Aki nem tudná van barátnőm! -kezdte de én már most Reb-re néztem, hogy reagál rá. Teljesen közömbös volt szóval nem tudom most mi van.-Azon belül pedig......Rebecca.-jelentette ki mire ledöbbentem.
Reb rám mosolygott majd megcsókolta Harry-t.
-Nézzétek!-üvöltöttem el magam mire mindenki odakapta a fejét.
Reni és Zayn csókolóztak!!!
-Na ez gyorsan ment!-pacsizott le Lou Harry-vel.
  *Reni szemszöge*
Zayn megcsókolt!!!
-Szeretlek!-suttogta a fülembe amitől a gyomromban lévő lepkék tombolni kezdtek.-Lennél a barátnőm?-tette a homlokát az én homlokomra.
-Igen!-mondtam ki mire megint megcsókolt.
  *Niall szemszöge*
Ezt nem hiszem el! Előbb Harry és Reb, most meg Reni és Zayn! Jay még csak felém se nézett ma! Mi történhetett?
-Jay!-fordultam felé.
-Igen?-nézett rám kérdőn.
-Beszélhetnénk 4 szem közt?-kérdeztem egy kicsit halkabban, hogy ne hallják a többiek.
Jay csak bólintott. 
Elmentünk egy sarokba ahol biztos nem hallanak a többiek.
-Mi a baj?-tértem a lényegre egyből.
-Mi lenne?
-Ma még csak felém sem néztél! Ha megbántottalak valamivel akkor mond el! Könyörgöm!-néztem rá könyörgő pillantásokkal.
-Otthon voltam...-kezdte el én meg érdeklődve figyeltem.-...és néztem a tv-t mikor RÓLAD volt szó!-emelte a ki a 'rólad' szót.
-És?
-Niall Horan és a titokzatos barátnője.-hajtotta le a fejét és már majdnem sírt.
-Úr isten!-sápadtam le.-Jay! Ez, ez....
-Mond, hogy nem igaz! Mond, hogy nincs barátnőd!-nézett rám miközben a sírás határán állt.
-Jay! Ez nem igaz!-emeltem fel a fejét, hogy a szemébe nézhessek.
-Biztos?-szipogta.
-Biztos.-öleltem meg.
Nem tudom Jay mit érez irántam de egy biztos. Én SZERETEM! Csak ezzel még várok egy kicsit. Még nem tudnám el mondani neki.
  *Zayn szemszöge*
Reni-vel vissza mentünk a többiekhez.
-Na mi van? Dúl a szerelem?-vigyorgott Reb.
Ránéztem Reni-re aki a kezemet fogta.
-Együtt járunk!-jelentette be Reni.
-Gratulálunk!-mosolygott Reb a többiekkel együtt.
-Hé! Niall és Jay?-néztem a saroknál beszélő Jay-ékre.
-Nem tudjuk!-vonogatták a vállukat a fiúk.
-Tuti ők is összejönnek.-vigyorgott perverzül Lou.
-Biztos!-mosolygott Reni és Reb.
  *Jay szemszöge*
Örülök, hogy tisztáztuk Niall-el a dolgokat. Nem tudam volna úgy élni, hogy barátnője van! Nem baj ha nem érdeklem, de ne legyen barátnője!
-Jay! Én...............

3 komi és hozom a kövit! :DD.xx

3 megjegyzés: